diplomsko delo
Povzetek
V diplomskem delu z naslovom Matematično znanje predšolskih otrok pred vstopom v šolo sem se v teoretičnem delu posvetila matematičnim ciljem Kurikuluma za vrtce, vlogi vzgojitelja in spodbudnemu učnemu okolju v vrtcu ter skušala prikazati, katere matematične vsebine naj bi usvojili predšolski otroci pred vstopom v osnovno šolo. S cilji za matematiko 1. razreda pa sem skušala prikazati nadgradnjo kurikularnih ciljev. Nekaj besed sem posvetila tudi predstavitvi Piagetovi kognitivno-razvojni teoriji ter v zadnjem poglavju teoretičnega dela podrobno predstavila matematične vsebine na ravni zgodnjega matematičnega učenja. V empiričnem delu sem ugotavljala matematično znanje predšolskih otrok pred vstopom v šolo. Raziskavo sem izvedla v Vrtcu Tržič, na osnovi analiziranja rezultatov matematičnih nalog, ki jih je rešilo 40 otrok. Predvsem me je zanimalo, ali so otroci v teh letih obiskovanja vrtca dobili matematična znanja, ki so opredeljena v Kurikulumu za vrtce, ter katera od področij matematike so jim najbližja. Pozornost sem posvetila tudi vplivu spola na uspešnost reševanja matematičnih nalog ter morebitni vpliv šoloobveznega sorojenca, ki ga ima oz. nima proučevani vzorec otrok.
Ključne besede
matematične vsebine v zgodnjem učenju matematike;kurikulum za vrtce;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2014 |
Tipologija: |
2.11 - Diplomsko delo |
Organizacija: |
UL PEF - Pedagoška fakulteta |
Založnik: |
[A. Bohinc] |
UDK: |
373.2.016:51(043.2) |
COBISS: |
10258761
|
Št. ogledov: |
977 |
Št. prenosov: |
111 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni naslov: |
Mathematical knowledge of preschool children before entering school |
Sekundarni povzetek: |
The thesis is entitled Mathematical knowledge of preschool children before entering school. The theoretical part deals with mathematical goals in the kindergarten curriculum, the role of the preschool teacher, and a stimulating learning environment in kindergarten. It outlines the mathematical content that preschool children should be acquainted with before entering primary school. Moreover, the goals to be achieved in mathematics in the 1st grade illustrate the upgrade of curricular goals. The thesis also touches on Piaget’s theory of cognitive development and provides a detailed insight into mathematical content in the early stages of learning mathematics. The empirical part of the thesis examines mathematical knowledge of preschool children before entering school. The research was conducted in Kindergarten Tržič. A total of 40 children were asked to solve mathematical tasks that were subsequently analysed. We were particularly interested in determining whether the children acquired the mathematical knowledge as defined in the curriculum after three years in kindergarten and which areas of mathematics they prefer. We also examined the influence of gender on the success in solving mathematical tasks and the possible influence of school-age siblings of the participating children. |
Sekundarne ključne besede: |
pre-school child;mathematics;predšolski otrok;matematika; |
Vrsta datoteke: |
application/pdf |
Vrsta dela (COBISS): |
Diplomsko delo/naloga |
Komentar na gradivo: |
Univ. Ljubljana, Pedagoška fak., Predšolska vzgoja |
Strani: |
67 str. |
ID: |
8708245 |