Povzetek

Marketing strategy and management

Ključne besede

marketing;trženje;vodenje;management;marketing mix;marketinški splet;strategija trženja;tržno planiranje;strateško upravljanje;sposobnosti;poslovna politika;uspešnost poslovanja;verige;revizija;kontrola;potrošnik;trg;segmentacija;cilj;pozicioniranje;makroekonomija;okolje;poslovno okolje;politika okolja;proizvodi;teorija racionalnih pričakovanj;racionalizacija;matrike;konkurenca;poslovno komuniciranje;komuniciranje;struktura;promocija;evalvacija;ocenjevanje;modeliranje;učbeniki;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Tipologija: 0 - Ni določena
Organizacija: UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Založnik: Macmillan Business
UDK: 339.138(075.8)
COBISS: 4657436 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISBN: 0-333-74855-7
Št. ogledov: 1304
Št. prenosov: 124
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Učbenik za višje in visoke šole
Strani: XXVI, 542 str.
ID: 8716837
Priporočena dela:
, ni podatka o podnaslovu
, planning, implementation and control
, ni podatka o podnaslovu
, ni podatka o podnaslovu
, ni podatka o podnaslovu