Vineet Kumar (Avtor), David A. Aaker (Avtor), George S. Day (Avtor)

Povzetek

Essentials of marketing research

Ključne besede

trženje;marketing;tržne raziskave;tržna analiza;strategija trženja;poslovne odločitve;informacije;podatki;baze podatkov;aplikacija;Internet;računalniške mreže;elektronsko poslovanje;market research;market analysis;marketing strategy;business decisions;information;data;data base;application;electronic commerce;Internet (računalniško omrežje);Priročniki;Tržne raziskave;Podatkovne baze;Učbeniki za visoke šole;Poslovne odločitve;Marketinška strategija;Tržna analiza;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Tipologija: 0 - Ni določena
Organizacija: UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Založnik: J. Wiley
UDK: 339.13.017:65.012.425
COBISS: 99636480 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISBN: 0-471-17068-2
Št. ogledov: 1196
Št. prenosov: 97
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: Tržne raziskave;Priročniki;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Učbenik za višje in visoke šole
Strani: XVI, 623 str.
ID: 8719639
Priporočena dela:
, ni podatka o podnaslovu
, ǂa ǂproblem-solving approach
, ǂa ǂproblem-solving approach
, zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole