ǂa ǂtale of passion, betrayal and revenge
Will Murray (Avtor)

Povzetek

Brand storm : a tale of passion, betrayal and revenge

Ključne besede

blagovne znamke;upravljanje proizvodnje;operativni management;človeška kultura;čustva;prodaja na drobno;elektronsko poslovanje;marketing;trženje;potrošnik;konkurenčnost;psihologija potrošnika;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Tipologija: 0 - Ni določena
Organizacija: UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Založnik: Financial Times
UDK: 658.626(035):659.126.1
COBISS: 5909788 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISBN: 0-273-65095-5
Št. ogledov: 712
Št. prenosov: 34
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: Corporate image;Product management;Customer relations;Electronic commerce;Brand name products;Marketing;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Priročnik
Strani: XIX, 236 str.
ID: 8719659
Priporočena dela:
, ǂa ǂtale of passion, betrayal and revenge
, identity, image, and performance
, proceedings of the 28th EMAC Conference, May 11-14, 1999, Humboldt University Berlin
, ǂthe ǂend of business as usual