Povzetek

Teoretično-metodološka zastavitev preučevanja šolske uspešnosti

Ključne besede

metodologija;šolski uspeh;dejavniki šolskega uspeha;dijaki;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.16 - Samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji
Organizacija: UM FF - Filozofska fakulteta
UDK: 37.091.212.6:30
COBISS: 17752328 Povezava se bo odprla v novem oknu
Matična publikacija: Kdo je uspešen v slovenskih šolah?
Št. ogledov: 1821
Št. prenosov: 51
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: methodology;educational attainment;school success;determinants of school success;high school students;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Članek v reviji
Strani: Str. 31-34
ID: 8723875
Priporočena dela:
, sklepne ugotovitve in priporočila tvorcem izobraževalne politike
, ni podatka o podnaslovu
, ni podatka o podnaslovu
, ni podatka o podnaslovu