delo diplomskega seminarja

Povzetek

Odnosi z mediji in javnostmi postajajo vedno bolj pomembni in nepogrešljivi del družbe, predvsem v poslovnem svetu. Pomagajo vzpostavljati in ohranjati medsebojno komuniciranje, razumevanje, zaupanje in sodelovanje med organizacijami ter okoljem. V diplomskem seminarju je zajeta opredelitev osnovnih pojmov, načrtovanje in izvajanje odnosov z javnostmi, ter odnosov z mediji. Posebej so predstavljena orodja odnosov z mediji, od teh sem več pozornosti namenila novinarski konferenci. Ugotovila sem, da morajo biti odnosi z javnostmi in mediji skrbno načrtovani (kaj so naši cilji, kdo bo pri tem sodeloval, koliko imamo sredstev in koliko časa), saj lahko le tako dosežemo hoteno.

Ključne besede

odnosi z javnostjo;mediji;oglaševanje;novinarske konference;komuniciranje;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Založnik: [S. Podkubovšek]
UDK: 659.1/.4
COBISS: 11522588 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1854
Št. prenosov: 303
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Public relations and media
Sekundarni povzetek: Media and public relations are becoming an increasingly important and indispensable part of society, especially in the business world. They tend to aid the process of establishing and maintaining mutual communication, perception, trust and co-operation between organizations and the surroundings. This dissertation covers the definition of basic concepts, design and implementation of public and media relations. Tools of media relations have been addressed in particular, with special attention given to press conference. I have come to a conclusion that media and public relations have to be planned in a careful manner; determining what our goals are, who is going to participate, what resources we have at our disposal and what our time limitations are; as this will enable us to achieve our goal.
Sekundarne ključne besede: public relations;media relations;publicity;advertising;press conference;the Statistical Office of the Republic of Slovenia;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Ekonomsko-poslovna fak.
Strani: 38 str.
ID: 8726199
Priporočena dela:
, delo diplomskega seminarja
, delo diplomskega seminarja
, izziv in priložnost za odnose z javnostmi