diplomsko delo univerzitetnega študijskega programa
Katja Šincek (Avtor), Gregor Polančič (Mentor)

Povzetek

V diplomskem delu smo pogledali, kaj je komuniciranje in e-komuniciranje, obliko študentskega organiziranja v Sloveniji, BPMN 2.0 notacijo ter sisteme za upravljanje vsebin. Pripravili smo analizo trenutnega spletnega mesta Študentske organizacije Univerze v Mariboru ter obstoječih oblik e-komuniciranja, ki smo jih predstavili s pomočjo modelov pogovora. Pripravili smo vprašalnik, s katerim smo pridobili mnenja uporabnikov o trenutni rešitvi. Na podlagi lastne analize in prejetih odgovorov v vprašalniku smo ugotovili, da na trenutnem spletnem mestu manjka predvsem možnost komuniciranja med uporabniki in zaposlenimi. Pripravili smo predlog izboljšav ter izboljšane modele pogovora. S podanimi predlogi smo s pomočjo sistemov za upravljanje vsebin – Joomla kreirali prototip novega spletnega mesta. Prototip spletnega mesta omogoča uporabnikom komunikacijo z zaposlenimi in posledično lažje pridobivanje informacij.

Ključne besede

komuniciranje;e-komuniciranje;BPMN;modeli pogovora;Študentska organizacija Univerze v Mariboru;sistemi za upravljanje vsebin;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Založnik: [K. Šincek]
UDK: 004.773/.774(043.2)
COBISS: 17294102 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1144
Št. prenosov: 56
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: ANALYSIS AND IMPROVEMENTS OF E-COMMUNICATION IN THE STUDENT ORGANISATION OF THE UNIVERSITY OF MARIBOR
Sekundarni povzetek: The thesis concerns itself with communication and e-communication, the form of student organisations in Slovenia, BPMN 2.0 notation and content managing systems. We analyzed the current website of The Student Organization of University of Maribor and existent types of e-communication. Our findings were presented with the help of conversation diagram. We prepared a questionnare, which we used to collect user opinions of current solutions. Based on our observations and analysis we concluded that the current website lacks in communication channels between page users and employees. We proposed improvements for the webpage and improved conversation diagrams. Using proposed solutions we prepared a new website prototype, using Joomla content management system. Our website prototype enables users to communicate with employees and consequently improve and simplify information gathering.
Sekundarne ključne besede: communication;e-communication;BPMN 2.0;conversation diagram;Student Organization of University of Maribor;content management system;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Strani: X, 53 f.
ID: 8726293