diplomsko delo univerzitetnega študijskega programa
Povzetek
V diplomskem delu smo predstavili programski jezik GLSL, ki se v računalniški grafiki uporablja za dinamično senčenje upodobljenih objektov v animacijah, igrah, vizualizacijah in simulacijah. Opisali smo postopek upodabljanja in stopnje grafičnega cevovoda. Izdelali smo aplikacijo, ki demonstrira nekaj posebnih učinkov pri senčenju objektov s programskim jezikom GLSL za senčilnike.
Ključne besede
OpenGL;GLSL;računalniška grafika;grafični cevovod;senčilniki;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2013 |
Tipologija: |
2.11 - Diplomsko delo |
Organizacija: |
UM FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko |
Založnik: |
[G. Jurgec] |
UDK: |
004.925.3(043.2) |
COBISS: |
17219094
|
Št. ogledov: |
1445 |
Št. prenosov: |
92 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni naslov: |
SHADING WITH GLSL LANGUAGE IN OPEN GL |
Sekundarni povzetek: |
In our thesis, we have presented the programming language GLSL, which is used in computer graphics for dynamic shading of objects in animations, games,visualizations and simulations. We have described the process of rendering and the stages of graphics pipeline. We have developed an application that demonstrates some of the special effects in rendering objects with OpenGL Shading Language. |
Sekundarne ključne besede: |
OpenGL;GLSL;computer graphics;graphics pipeline;shader; |
URN: |
URN:SI:UM: |
Vrsta dela (COBISS): |
Diplomsko delo/naloga |
Komentar na gradivo: |
Univ. v Mariboru, Fak. za elektrotehniko, računalništvo in informatiko |
Strani: |
X, 37 str. |
ID: |
8726663 |