diplomsko delo univerzitetnega študijskega programa
Gregor Jurgec (Avtor), Damjan Strnad (Mentor), Nikola Guid (Komentor)

Povzetek

V diplomskem delu smo predstavili programski jezik GLSL, ki se v računalniški grafiki uporablja za dinamično senčenje upodobljenih objektov v animacijah, igrah, vizualizacijah in simulacijah. Opisali smo postopek upodabljanja in stopnje grafičnega cevovoda. Izdelali smo aplikacijo, ki demonstrira nekaj posebnih učinkov pri senčenju objektov s programskim jezikom GLSL za senčilnike.

Ključne besede

OpenGL;GLSL;računalniška grafika;grafični cevovod;senčilniki;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Založnik: [G. Jurgec]
UDK: 004.925.3(043.2)
COBISS: 17219094 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1445
Št. prenosov: 92
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: SHADING WITH GLSL LANGUAGE IN OPEN GL
Sekundarni povzetek: In our thesis, we have presented the programming language GLSL, which is used in computer graphics for dynamic shading of objects in animations, games,visualizations and simulations. We have described the process of rendering and the stages of graphics pipeline. We have developed an application that demonstrates some of the special effects in rendering objects with OpenGL Shading Language.
Sekundarne ključne besede: OpenGL;GLSL;computer graphics;graphics pipeline;shader;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Strani: X, 37 str.
ID: 8726663
Priporočena dela:
, diplomsko delo univerzitetnega študijskega programa
, diplomska naloga visokošolskega strokovnega študijskega programa
, diplomsko delo visokošolskega študija
, diplomsko delo
, diplomsko delo univerzitetnega študijskega programa