diplomsko delo
Lea Ruedl (Avtor), Bruno Završnik (Mentor)

Povzetek

Prvotni namen embalaže je bil izdelke varovati in lajšati njihovo uporabo. Zaradi vse večje konkurence na trgu in širokega sortimenta podobnih izdelkov, embalaža več ne služi samo prvotnemu namenu, ampak omogoča prepoznavnost blagovnih znamk in igra pomembno vlogo pri pospeševanju prodaje. Lepo oblikovana in izvirna embalaža na prodajni polici izstopa od množice izdelkov in privablja kupčevo pozornost. Kupce, ki so zvesti določenim blagovnim znamkam oz. jim je glavni motiv za nakup cena, lahko prepričamo v nakup nekega izdelka s praktično in privlačno embalažo. Naloga načrtovalcev embalaže je, da opravijo raziskavo in oblikujejo prav takšno embalažo.

Ključne besede

embalaža;nakup;kupci;prepoznavnost;prodaja;pospeševanje prodaje;tržno komuniciranje;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Založnik: [L. Ruedl]
UDK: 659.3
COBISS: 11500316 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1404
Št. prenosov: 107
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: ǂThe ǂmeaning and role of packaging in marketing communication
Sekundarni povzetek: Primary intention of packaging was protecting products and facilitates their use. Because of the larger competition on the market and wide assortment of similar products, the packaging is not used just for primary intention any more, but it makes possible to recognize brands and it is playing the important role in sales promotion. Attractive form and original packaging on the shelves enable stepping out from the crowd of products and greater purchaser's attention. The purchasers which are loyal to the indicative brands or when their important motive for buying some product is price, we can convince with practical and attractive packaging. The task of packaging designers are to explore and design such of packaging.
Sekundarne ključne besede: packaging;purchase;purchaser's attention;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Ekonomsko-poslovna fak.
Strani: 78 str., 3 str. pril.
ID: 8726880