skupno diplomsko delo
Aleš Tuš (Avtor), Boris Aberšek (Mentor), Andrej Šorgo (Mentor)

Povzetek

V diplomskem delu je v uvodu predstavljena vizualizacija, katere del je računalniška vizualizacija in sem jo predstavil podrobneje. V nadaljevanju so sistematično podane osnove tehnologije trirazsežnega (3D) digitalnega zajema površine, računalniškega modeliranja in 3D tiska. Podrobno sta v okviru diplomskega dela predstavljeni cenovno dostopni napravi (3D skener NexstEngine 3D HD in 3D tiskalnik Ciciprinter), ki omogočata digitalizacijo površine in 3D tisk. Predstavljene so predvsem možnosti za uporabo omenjenih naprav v raziskovalne namene v izobraževanju kot učna pripomočka pri pouku tehnike in biologije. V zaključku diplomskega dela je podan praktičen primer uporabe omenjenih naprav pri medpredmetni povezavi pouka biologije in tehnike, s primerom 3D digitalizacije, računalniške manipulacije in končnega 3D tiskanja modela fosila kot načina za urjenje vizualizacije učencev. Predzadnje in zadnje poglavje diplomskega dela je namenjeno učiteljem, saj vsebuje podrobna navodila za uporabo omenjenih naprav pri pouku.

Ključne besede

diplomska dela;tehnika in tehnologija;biologija;medpredmetno povezovanje;pouk;fosili;3D tisk;digitalno zajemanje;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
Založnik: [A. Tuš]
UDK: 37.091.3:62:57/59(043.2)
COBISS: 20856072 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1434
Št. prenosov: 269
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Digital capture and printing of 3d fossil models as way to practice students visualization
Sekundarni povzetek: In the introductory part, our diploma thesis presents visualization, the part of which is also computer visualization and is presented in more detail in our paper. The following pages systematically outline the bases of technology of the three-dimensional (3D) digital cover of the area, computer modelling and 3D printing. In the context of our diploma thesis are in more detail presented two affordable devices (3D scanner NexstEngine 3D HD and 3D printer Ciciprinter), which allow the digitization of surfaces and 3D printing. We have presented mainly the possibilities for use of these devices for research purposes in education as learning tools for teaching engineering and biology classes. The conclusion of our thesis outlines a further practical example of the use of these devices in the cross-curricular integration of teaching biology and engineering, with an example of 3D digitization, computer manipulation and final 3D model printing of the model of fossils as a way to practice visualization of students. The penultimate and final chapter of the thesis are intended for teachers, as they contain detailed instructions for using these devices in the classroom.
Sekundarne ključne besede: 3D;3D digital capture;3D printing;engineering and technology;biology;cross-curricular integration.;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za naravoslovje in matematiko, Oddelek za tehniko, Oddelek za biologijo
Strani: 102 str.
ID: 8727810