diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija Organizacija in management delovnih procesov
Bojan Rožman (Avtor), Jure Kovač (Mentor)

Povzetek

Diplomsko delo temelji na raziskavi managementa znanja v zdravstvu. Teoretični del je namenjen obravnavi splošnih informacij, ki zadevajo management znanja: od opredelitve znanja, učeče se organizacije, managementa znanja in nazadnje do managementa znanja v zdravstvu. V empiričnem delu naloge je predstavljena raziskava o managementu znanja med zdravstvenimi delavci, zaposlenimi v Univerzitetnem kliničnem centru Maribor (v nadaljevanju UKC Maribor). V diplomskem delu smo pridobili dragocene podatke o pomembnosti managementa znanja v organizaciji. Ugotovili smo, da učinkovito izobraževanje zdravstvenih delavcev vpliva na izboljšanje rezultatov in zmanjšanje stroškov. Upravljanje znanja izboljša kakovost, oskrbo in storitve, zmanjšuje stroške za zdravstveno oskrbo in izboljšuje koordinacijo informacij med objekti, institucijami in osebju v zdravstvenem zavodu. Analiza je pokazala, da se UKC Maribor uvršča med učeče se organizacije. Kot negativno lastnost izpostavljamo, da je kakovostnih predavanj za zaposlene še vedno premalo. S tem strinjajo tudi zaposleni iz UKC Maribor. Podatki iz analize so pokazali, da zaposlene pošiljajo na predavanja ali tečaje le enkrat letno. Verjetno so varčevalni ukrepi v zadnjem letu vplivali na to, da je bilo manj izobraževanj in premalo predavanj, kar je tudi vplivalo na zaznavanje pomena nenehnega učenja pri posamezniku kot nujne sestavine za izboljšanje dela.

Ključne besede

znanje;izobraževanje;management znanja;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Založnik: [B. Rožman]
UDK: 005.7
COBISS: 7282707 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1743
Št. prenosov: 374
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: KNOWLEDGE MANAGEMENT IN HELTH CARE
Sekundarni povzetek: The thesis explores knowledge management in health care. The theoretical part deals with basic concepts pertaining to knowledge management, i.e. knowledge, a learning organisation, knowledge management and knowledge management in health care. As for the empirical part, it presents a research on knowledge management among health care professionals working at the University Medical Centre Maribor. The thesis contains invaluable information about the importance of knowledge management in an organisation. Results suggest that effective education of health care professionals helps improve performance as well as reduce costs. Moreover, knowledge management enhances quality, care and services, reduces health care costs and improves information coordination between facilities, institutions and personnel in a health care establishment. Analysis indicates that the University Medical Centre Maribor is classified as a learning organisation. However, there are still too few quality education courses available for the employees, who acknowledge that as well. Analysis results show that the employees get to attend only one education course or training program every year. Austerity measures in the past year probably contributed to the fact that less training programs and not nearly enough education courses were organised. As a result, the importance of constant learning for better work results has become more obvious.
Sekundarne ključne besede: - knowledge;- education;- knowledge management;- learning organisation.;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za organizacijske vede
Strani: 45 f.
ID: 8728190
Priporočena dela:
, diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija Organizacija in management delovnih procesov
, diplomska naloga
, magistrska naloga