diplomsko delo univerzitetnega študija

Povzetek

Skrivnostni nakup je anonimna raziskava oziroma ocena kvalitete storitev in odnosov s kupci na prodajnih mestih, izvedena bodisi osebno, telefonsko bodisi preko interneta. Z raziskavo se analizira, kako se prodajno osebje obnaša do kupcev, pri čemer podatkov ne pridobivajo od resničnih strank, temveč od skrivnostnih kupcev. Dober skriti kupec ima visoke cilje, je nepristranski, podrobno orientiran, zna slediti navodilom, zna postavljati vprašanja, da izzove določene odzive, vzame si dovolj časa, se spozna na poslovanje, zna se samomotivirati. Programi navideznega nakupovanja običajno vključujejo naslednje faze: definiranje ciljev, oblikovanje scenarija in ocenjevalnega lista, nabor in izobraževanje navideznih kupcev, zbiranje podatkov, analiza podatkov, priprava poročila in pregled ugotovitev.

Ključne besede

skrivni nakup;skriti kupec;prodajalec;kakovost prodaje;maloprodaja;upravljanje delovnih procesov;trgovsko podjetje;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FL - Fakulteta za logistiko
Založnik: [M. Lazarevič]
UDK: 005.7
COBISS: 512598077 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1659
Št. prenosov: 223
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Mystery shopping in commercial company
Sekundarni povzetek: Mystery shopping is an anonymous research or assessment of the quality of products and attitude towards customers at sales points, performed personally or over the internet. The research analyzes, how the sales staff behaves towards customers; the information is not provided by actual customers, but by mystery shoppers. A good mystery shopper has high goals, is objective, thoroughly oriented, can follow directions and ask questions in order to provoke certain reactions, takes enough time, knows the business and is able to motivate himself. Mystery shopping programmes usually include the following phases: defining of objectives, formation of the scenario and assessment list, range and education of mystery shoppers, data collection and analysis, report preparation and review of findings.
Sekundarne ključne besede: mystery shopping;mystery shopper;seller;quality sale;retailing;operation management;trading company;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za logistiko
Strani: VIII, 39 f., 2 f. pril.
ID: 8730596