diplomsko delo visokošolskega študijskega programa Gradbeništvo
Gašper Jagodič (Avtor), Erika Kozem Šilih (Mentor), Mateja Zlatinek (Komentor)

Povzetek

V diplomski nalogi bomo predstavili potek izračuna lesene skeletne enodružinske hiše. Hiša je konstrukcijsko zasnovana po sistemu kozolca. Predstavljene so lastnosti skeletne gradnje ter prikaz stikovanja elementov. Statična analiza je izvedena na podlagi predhodno izračunane stalne in spremenljive obtežbe. Vsi izračuni se izvedejo s pomočjo programa Tower 7 ter v skladu s predpisi Eurocode.

Ključne besede

lesene hiše;skeletni sistem;statična analiza;dimenzioniranje;diplomske naloge;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
Založnik: [G. Jagodič]
UDK: 624.94.011.1.04(043.2)
COBISS: 18696470 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1785
Št. prenosov: 420
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: ANALYSIS OF TIMBER FRAME SINGLE FAMILY HOUSE
Sekundarni povzetek: The thesis presents the structural analysis and design of a timber-framed single-family house. The structure is designed as the so-called hayrack structural system. The main characteristics of the timber frame construction and the structural joints are presented. The structural design was carried out for the corresponding permanent and variable loads. For the statical analysis the software Tower 7 was used. The design was performed in accordance to Eurocode standards.
Sekundarne ključne besede: wooden houses;timber frame system;static analysis;dimensioning;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za gradbeništvo,
Strani: XV, 84 str., [10] f. pril.
ID: 8730728
Priporočena dela:
, diplomsko delo visokošolskega študijskega programa Gradbeništvo
, diplomsko delo visokošolskega strokovnega študijskega programa