diplomsko delo
Ana Trafela (Avtor), Olivera Ilić (Mentor)

Povzetek

Diplomsko delo zajema plesno dejavnost učencev v oddelku podaljšanega bivanja v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole. Nakazuje pa tudi izziv, pred katerim se znajde vzgojitelj predšolskih otrok, ki se zaposli kot učitelj podaljšanega bivanja v osnovni šoli, saj nima izkušenj z delom na tem področju iz časa študija. Pri svojem delu začne povezovati Kurikulum za vrtce in učne načrte za osnovno šolo in iskati poti za popestritev vsebin. Tako zaide tudi v vode projektnega dela. V prvem delu so tako predstavljena teoretična izhodišča: podaljšano bivanje, projektno učno delo, ples in plesna vzgoja v Kurikulumu za vrtce in učnih načrtih za osnovno šolo ter plesna dramatizacija. V drugem delu pa sta predstavljena projekt "Pajek" in izvedena plesna dramatizacija na istoimensko temo kot zaključna predstavitev projekta. Celoten projekt je bil realiziran v neposrednih pedagoških delovnih pogojih v OŠ Videm, Videm pri Ptuju, v oddelku podaljšanega bivanja (2. in 3. razred).

Ključne besede

diplomska dela;podaljšano bivanje;projektno učno delo;ples;plesna vzgoja;plesna dramatizacija;vrtci;osnovne šole;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: [A. Trafela]
UDK: 373.2:793.3(043.2)
COBISS: 21317384 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1450
Št. prenosov: 246
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: DANCE DRAMATISATION OF "PAJEK-SPIDER", PROJECT WORK IN THE EXTENDED STAY GROUP
Sekundarni povzetek: This diploma paper includes pupil's dance activities in the extended stay group in the first stage of elementary education. It also indicates the challenges which a kindergarten teacher faces when working as a teacher in a elementary school's extended stay group due to the lack of experience and knowledge of this working field originating from his study. During his work, the teacher begins to connect the curricula of kindergartens and elementary schools in order to diversify it and to make it more interesting. By doing so, he eventually also progresses to project work. The first part of the thesis presents the following theoretical frameworks: extended stay, project work, dance and dance education in the curricula of kindergartens and elementary schools as well as dance dramatization. The second part presents the "Spider" project and the performed dance dramatization of the eponymous theme as the project's final presentation. The entire project was carried out under genuine teaching conditions at the Videm elementary school (Videm is a town near the Ptuj) in the extended stay group (2nd and 3rd grade).
Sekundarne ključne besede: theses;extended stay;project work;dance;dance education;kindergartens;primary schools;dance dramatization;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Pedagoška fak., Oddelek za predšolsko vzgojo
Strani: 96 f., 15 f. pril.
ID: 8731172