magistrsko delo
Shpend Sadiku (Avtor), Andrej Škerlep (Mentor), Miro Kline (Komentor)

Povzetek

Zviševanje nakupnega namena za lokalne blagovne znamke na Kosovu

Ključne besede

Tržni delež;Vedenje potrošnikov;Oglaševanje;Družbeni mediji;Kosovo;Magistrska dela;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik: [S. Sadiku]
UDK: 338.1:366(497.115)(043)
COBISS: 33143133 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 446
Št. prenosov: 71
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Slovenski jezik
Sekundarni naslov: Increasing purchase intention for Kosovo local brands
Sekundarne ključne besede: Market share;Consumer behavior;Advertising;Social media;Master's theses;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fak. za družbene vede
Strani: 153 str.
ID: 8732088
Priporočena dela:
, orodje za spreminjanje vedenja potrošnika
, študija primera sedmih slovenskih življenskostilnih [!] blagovnih znamk mikro podjetij