diplomsko delo univerzitetnega študija Organizacija in management informacijskih sistemov
Monika Milojčić (Avtor), Goran Vukovič (Mentor), Marko Urh (Komentor)

Povzetek

V diplomskem delu smo predstavili, kaj je marketing in kakšne so njegove oblike. Bolj podrobno smo prikazali spletni marketing. Opisali smo razvoj spleta s primerjavo web1 in web2 kot začetek razvoja družbenih omrežij. To je bil temelj za raziskavo, kjer so nas zanimala družbena omrežja kot orodje spletnega marketinga. V raziskovalnem delu smo ugotovili, katera so najpogosteje obiskana družbena omrežja in razlike med spoloma pri uporabi družbenih omrežij. Ugotovili smo, kako uporabniki dojemajo družbena omrežja v primerjavi z drugimi načini oglaševanja.

Ključne besede

družbena omrežja;spletni marketing;uporabniki;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Založnik: [M. Milojčić]
UDK: 339.1
COBISS: 7425299 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 2322
Št. prenosov: 538
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: SOCIAL NETWORKS AS A TOOL FOR ONLINE MARKETING
Sekundarni povzetek: In our diploma thesis, we presented what is marketing and its forms. More specifically we presented online marketing. We described the development of internet by comparing web1 and web2 as the beginning of social networks. This was the basis for the study, where we were interested in social networks as a tool for online marketing. The point of our research was to determine which are the most visited social networks and what were the gender differences between the usage of social networks. We were interested in how users perceive social networs as a method of advertising with other methods of advertising.
Sekundarne ključne besede: social networks;online marketing;users;company;buyers;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za organizacijske vede
Strani: 38 f.
ID: 8739129
Priporočena dela:
, diplomsko delo univerzitetnega študija Organizacija in management informacijskih sistemov
, primer izbranega sponzorja