magistrsko delo
Povzetek
Uredniška fotografija je temelj vsake revije. V ženskih revijah se po večini pojavljajo
fotografije žensk, ki so v večini primerov močno retuširane, to pa vpliva na samopodobo
žensk. V pričujočem delu je razložena uredniška fotografija in umeščena v področje
fotografije, predstavljena je digitalna obdelava fotografij in raziskano je, kakšen vpliv
imajo obdelane fotografije, ki so objavljene v revijah, na žensko populacijo in kaj vse so
ženske pripravljene narediti za to, da spremenijo svojo samopodobo.
Ključne besede
fotografija;fotografije žensk;obdelava fotografij;digitalna fotografija;ženske revije;naslovnice;uredniška politika;samopodoba;vpliv medijev;magistrske naloge;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2015 |
Tipologija: |
2.09 - Magistrsko delo |
Organizacija: |
UM FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko |
Založnik: |
M. Horvat |
UDK: |
77.041.5+316.776.3(043.2) |
COBISS: |
19261462
|
Št. ogledov: |
974 |
Št. prenosov: |
135 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni naslov: |
DIGITAL PHOTO EDITING IN EDITORIAL PHOTOGRAPHY AND ITS INFLUENCE ON FEMALE POPULATION |
Sekundarni povzetek: |
Editorial photo is the foundation of every magazine. In the women's magazines are mostly
occurring photos of women who are in the most cases highly retouched and this affects
the self-esteem of women. Present thesis explains the editorial photography and places it
in the area of the photography. It also explains digital manipulation of photographs.
This thesis also explores the impact of processed photographs published in magazines in
the female population and what women are willing to do to ensure that their self-image
changes. |
Sekundarne ključne besede: |
photograpy;communication channels;digital photography;women;magazines;editorial;media influence; |
URN: |
URN:SI:UM: |
Vrsta dela (COBISS): |
Magistrsko delo/naloga |
Komentar na gradivo: |
Univ. v Mariboru, Fak. za elektrotehniko, računalništvo in informatiko, Medijske komunikacije |
Strani: |
VI, 122 f. |
ID: |
8739239 |