diplomsko delo
Luka Debevec (Avtor), Franc Solina (Mentor)

Povzetek

V diplomskem delu je predstavljen razvoj specialne aplikacije za raziskavo uporabe novih medijev v učnem procesu. Aplikacija z uporabo kamere, računalnika in posebnih kartic z vzorcem omogoča grajenje iz arhitekturnih elementov v virtualnem prostoru. Aplikacija se bo uporabila pri likovnem pouku v osnovnih šolah. Prvi del se osredotoča na uporabo novih medijev v učnem procesu. V nadaljevanju je predstavljen pojem obogatene resničnosti, kratka zgodovina in uporaba le-te v učnem procesu. Osrednji del podrobneje opisuje razvoj aplikacije. Opisane so uporabljene tehnologije, orodja in programski jezik. Sledi natančen opis štirih sklopov aplikacije. Vsak izmed sklopov predstavlja določeno funkcionalnost aplikacije. Zaključek predstavi spoznanje, da bi vpeljava novih medijev obogatila učni proces. Opisane so tudi možne izboljšave same aplikacije, ki bi še dodatno motivirale učence.

Ključne besede

novi mediji;virtualna resničnost;obogatena resničnost;učni proces;računalništvo;računalništvo in informatika;univerzitetni študij;diplomske naloge;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
Založnik: [L. Debevec]
UDK: 004.9:373.3(043.2)
COBISS: 1536075715 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 838
Št. prenosov: 168
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: An application tool for research of the use of new media for teaching of spatial design in primary schools
Sekundarni povzetek: The BSc thesis presents the development of a special application developed for research on the use of new media in the learning process. The application uses a camera, a computer and a set of special cards with a pattern to enable building with architectural elements in virtual space. It will be used in primary schools in the Art education class. The first part focuses on the use of new media as part of the learning process. The thesis carries on to introducing the term augmented reality, giving also a short history of the concept and of its use in the learning process. The main part of the thesis describes the development of the application in detail, dealing with the used technologies, tools and programming language. This part is followed by a thorough description of the four application areas and their functionality. The final part offers the conclusion that new media would enrich the learning process. Additionally are listed possible improvements of the application.
Sekundarne ključne besede: new media;virtual reality;augmented reality;learning process;computer science;computer and information science;diploma;
Vrsta datoteke: application/pdf
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Študijski program: 1000468
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fak. za računalništvo in informatiko
Strani: 26 str.
ID: 8739381