magistrsko delo
Viktorija Gošnak (Avtor), David Podgorelec (Mentor), Gregor Klajnšek (Komentor)

Povzetek

V magistrski nalogi sta preizkušena in primerjana dva različna pristopa modeliranja in sicer pristop modeliranja s ploskvami v Cinemi 4D in digitalno kiparjenje v ZBrush. Cilj je bil ugotoviti, v katerem programu bi bilo lažje in hitreje izdelati prepričljiv model človeka. Na podlagi analize 3D modela, slabosti in prednosti obeh pristopov je podan sklep, da je za izdelavo kompleksnega modela človeka primernejši program ZBrush.

Ključne besede

geometrijsko modeliranje;računalniško kiparjenje;3D model človeka;modeliranje s ploskvami;računalniški programi;ZBrush;Cinema 4D;magistrske naloge;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UM FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Založnik: [V. Gošnak]
UDK: 004.925.8(043.2)
COBISS: 19066390 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1490
Št. prenosov: 146
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: COMPARISON OF APPROACHES TO 3D MODELING IN ZBRUSH AND CINEMA 4D
Sekundarni povzetek: This thesis presents and compares two different approaches to 3D modeling, one is modeling with subdivision surfaces in Cinema 4D and the other is digital sculpting with ZBrush. The main goal was to find the fastest and the easiest way to create a convincing human model. The conclusion was based on analysis of created virtual human models and on pros and cons for each approach. It was concluded that modeling in ZBrush is better approach to create a detailed 3D human model.
Sekundarne ključne besede: geometric modeling;3D modeling;digital sculpting;3D human model;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za elektrotehniko, računalništvo in informatiko, Medijske komunikacije
Strani: XII, 70 f.
ID: 8751475