primer destinacije Maribor

Povzetek

Globalizacija, čas v katerem živimo, je zaznamovana z nenehnimi spremembami, ki se jim ne moremo izogniti in predstavljajo edino stalnico našega življenja. Konkurenčni boj med podjetji je z vsakim dnem večji, zato je zelo pomembno, da podjetja postanejo inovativna, znajo navdušiti odjemalce in so boljša od konkurentov. Področje, ki smo ga raziskovali v magistrskem delu se navezuje na management kakovosti in zadovoljstva s turistično destinacijo Maribor. V današnjem konkurenčnem okolju predstavlja kakovost storitev najpomembnejši cilj, ki pripomore k zadovoljitvi potreb odjemalcev. Za vsako podjetje oz. destinacijo pa je pomembno tudi, da potekata proizvodnja in marketing storitev ob najmanjših možnih stroških, ob katerih se zadovoljujejo potrebe odjemalcev, kar je glavni namen managementa kakovosti.

Ključne besede

turistične destinacije;zadovoljstvo;kakovost storitev;management;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Založnik: [T. Mihelič]
UDK: 338.488:005.336.3
COBISS: 12047132 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1723
Št. prenosov: 251
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Quality and satisfaction measurement and management
Sekundarni povzetek: Globalization, the modern times are marked with permanent changes, which we cannot avoid and which represent the only constant of our lives. The competition between companies is getting fiercer by the day, which is why it is of great importance for the companies to become more innovative, to know how to impress their clients and to be better than the competition. The field of research in this master paper is aiming at quality management and the satisfaction with the tourist destination Maribor. In today's competitive environment, service quality is the most important goal that contributes to the clients’ satisfaction. For each company or destination, it is also important that the production costs and service marketing are kept as low as possible while at the same time meeting the clients’ needs, which is the main purpose of quality management.
Sekundarne ključne besede: tourist destination;destination management;customer satisfaction;quality management and service quality;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Ekonomsko-poslovna fak.
Strani: IV, 97 str., 12 str. pril.
ID: 8751672