magistrsko delo

Povzetek

Premoženje znamke Dolina Soče med Slovenci

Ključne besede

turizem;turistična geografija;blagovne znamke;trženje;poslovno komuniciranje;raziskave;international comparisons;case study;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [M. Smrekar]
UDK: 338.48
COBISS: 22042086 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 649
Št. prenosov: 126
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarni naslov: Slovenian-based brand equity of Soča valley
Sekundarne ključne besede: tourism;tourist geography;trademarks;marketing;business communication;research;mednarodne primerjave;case study;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. Ljubljana, Ekonomska fak.
Strani: II, 74, 28 str.
ID: 8757774