primer podjetja Unilever
Nuška Cirjak (Avtor), Barbara Čater (Mentor)

Povzetek

Globalna standardizacija ali lokalna adaptacija trženjskega komuniciranja

Ključne besede

Slovenija;mednarodno podjetje;Unilever;poslovanje podjetja;uspešnost poslovanja;trženje;strategija trženja;poslovno komuniciranje;standardizacija;regije;okolje;trendi;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [N. Colarič]
UDK: 339.138
COBISS: 22497254 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 802
Št. prenosov: 164
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarni naslov: Global standardization or local adaptation of marketing communications: the case of Unilever
Sekundarne ključne besede: Slovenia;international corporation;Unilever;company performance;business efficiency;marketing;marketing strategy;business communication;standardization;regions;environment;trends;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: II, 65 str.
ID: 8757925
Priporočena dela:
, zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole