magistrsko delo
Senka Halebić (Avtor), Irena Vida (Mentor)

Povzetek

Ekonomski in sociološki vidiki izbire prestižnih blagovnih znamk

Ključne besede

trženje;tekstilna industrija;nakup;odločanje;vedenje potrošnikov;sociološki vidik;ekonomski vidik;raziskave;analiza;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [S. Halebić]
UDK: 339.138
COBISS: 22097126 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 625
Št. prenosov: 93
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarni naslov: ǂThe ǂeconomic and sociological determinants of consumer choice for luxury brands
Sekundarne ključne besede: marketing;textile industry;purchasing;decision making;consumer behaviour;sociological aspect;economic aspect;research;analysis;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: II, 51, 19 str.
ID: 8757975