ǂthe ǂcase of China

Povzetek

The influence of movie trailers on destination image

Ključne besede

Kitajska;turizem;film;turistična geografija;case study;raziskave;analiza;China;tourism;tourist geography;research;analysis;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [I. Pruseviciute]
UDK: 338.48
COBISS: 22519270 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 975
Št. prenosov: 282
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Mag. delo - Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
ID: 8758117
Priporočena dela:
, ǂan ǂempirical analysis of the influence that the inclusion of the sporting heritage of a destination into its tourism strategy can have to attract tourists to a specific sport event
, ǂa ǂcomparative analysis of tourists visiting the Russian federation
, analiza na primeru finančnega urada
, ǂthe ǂcase of the Caribbean