master thesis

Povzetek

Customer-based brand equity model (CBBE) for measurement of MICE destinations brand performance

Ključne besede

turizem;turistična geografija;blagovne znamke;modeli;potrošnik;meritve;analiza;tourism;tourist geography;trademarks;models;consumer;measurements;analysis;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [E. Sibireva]
UDK: 338.45
COBISS: 22519526 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1010
Št. prenosov: 167
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
ID: 8758124