diplomsko delo
Kristina Komidar (Avtor), Vida Medved-Udovič (Mentor), Barbara Baloh (Komentor)

Povzetek

Vpliv interpretativnega branja umetnostnega besedila na učenčevo ustvarjalnost v prvem triletju

Ključne besede

interpretativno branje;komunikacijski model književnosti;ustvarjalnost;razločujoče poslušanje;poslušanje z razumevanjem;doživljajsko poslušanje;igra vlog;risanje;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Koper
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UP PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: [K. Komidar]
UDK: 373.3:82(043.2)
COBISS: 4837847 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 3180
Št. prenosov: 117
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. na Primorskem, Pedagoška fak.
Strani: [7], 58 str.
ID: 8759688