diplomsko delo
Sara Bolko (Avtor), Vida Medved-Udovič (Mentor), Barbara Baloh (Komentor)

Povzetek

Komunikacijski model za poučevanje književnosti - učiteljeva vloga v fazi šolske interpretacije besedila

Ključne besede

didaktika mladinske književnosti;recepcijska didaktika;pouk književnosti;komunikacijski model;faza šolske interpretacije;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Koper
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UP PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: [S. Bolko]
UDK: 373.3:82-93(043.2)
COBISS: 1536774852 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 4592
Št. prenosov: 294
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. na Primorskem, Pedagoška fak.
Strani: [7], 37 str.
ID: 8760177