od vizije do vrednotenja

Povzetek

Blagovna znamka Pipistrel

Ključne besede

blagovna znamka;Pipistrel;ultralahka letala;kakovost;organizacijska kultura;vrednote zaposlenih;zaključna dela;Boscarol;Ivo;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Koper
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UP FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
Založnik: [K. Prezelj]
UDK: 347.772:629.73
COBISS: 1536857540 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 3205
Št. prenosov: 86
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: trademark;Pipistrel;light aircraft;quality;organizational culture;values of employees;
Vrsta dela (COBISS): Delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. na Primorskem, Fak. za humanistične študije, Medijski študiji
Strani: 31 str.
ID: 8760510
Priporočena dela:
, od vizije do vrednotenja
, zaključna projektna naloga
, magistrsko delo