diplomsko delo

Povzetek

Namen diplomske naloge je bil preučiti izobraževanje vzgojiteljic v Sloveniji in Angliji ter primerjati oba sistema njihovega izobraževanja. Zaradi boljšega razumevanja in primerjave izobraževanja vzgojiteljic v Sloveniji in Angliji smo raziskali šolska sistema obeh držav, zgodovino izobraževanja vzgojiteljic v obeh državah, organiziranost in značilnosti predšolske vzgoje in predšolskih ustanov vsake države ter seveda tudi trenutne možnosti izobraževanja in usposabljanja vzgojiteljic v Sloveniji in Angliji. Pri vsem omenjenem in nastajanju diplomskega dela smo uporabili deskriptivno, komparativno in zgodovinsko metodo. Ugotovili smo, da se angleški šolski sistem močno razlikuje od slovenskega, zato je bila primerjava izobraževanja vzgojiteljic tudi zelo otežena. Izobraževanje vzgojiteljic se tako razlikuje po vstopnih pogojih, odgovornosti organizacij za izobraževanje vzgojiteljev in drugega šolskega kadra, po fleksibilnosti študija, količini praktičnega usposabljanja, načinu študija in nekoliko tudi v kvaliteti študija.

Ključne besede

pedagogika;vzgojiteljice;izobraževanje;Slovenija;Anglija;predšolska vzgoja;diplomska dela;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Maribor
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: [M. Kelenc]
UDK: 37(043.2)
COBISS: 18843400 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 2634
Št. prenosov: 429
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Education nursery teachers in Slovenia and England
Sekundarni povzetek: The aim of diploma thesis was to examine education system of nursery teachers in Slovenia and England and to compare both systems. To better understand and compare current situation of educating nursery teachers in Slovenia and England we researched education systems of both countries, history of educating nursery teachers in both countries, organisation of Slovenia and England's pre-school education and training varieties of becoming a nursery teacher. For writing diploma thesis we used descriptive, comparative and historical theoretical method. English education system is very different from Slovenian one. Therefore the comparison of educating nursery teachers in both countries was very difficult. Educating nursery teachers in Slovenia and England distinguishes in many areas: entrance requirements, responsibility of different organisations for educating nursery teachers and other school stuff, flexibility and variety of ways toward becoming a nursery teacher, practical training and quality of training.
Sekundarne ključne besede: nursery teacher;pre-school education;England;Slovenia;education system.;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Filozofska fak., Oddelek za pedagogiko
Strani: 89 f.
Ključne besede (UDK): social sciences;družbene vede;education;vzgoja in izobraževanje;šolstvo;pouk;
ID: 8762024