diplomsko delo
Dominik Trstenjak (Avtor), Boris Aberšek (Mentor)

Povzetek

E-izobraževanje je izobraževanje, ki ga izvajamo s pomočjo sodobnih informacijskih in telekomunikacijskih tehnologij. Izobraževalne vsebine, komunikacija med udeleženci ter mentorji in vse ostale aktivnosti izobraževanja so v elektronski obliki ("E-izobraževanje", 2012). E-izobraževanje ni namenjeno samo šolskemu izobraževanju, ampak tudi vsesplošnemu izobraževanju, h kateremu spadajo vse vrste izobraževanja po končanem formalnem izobraževanju. Z uvajanjem e-izobraževanja se tradicionalne vloge učenca, učitelja, učne tehnologije in učne vsebine premešajo. Vloga učitelja je usmerjanje učnega procesa, v katerem učenec prevzema aktivno vlogo. E-izobraževanje ima veliko več prednosti kot slabosti, kar učitelje spodbuja k uporabi le tega. Pomembno je, da pri e-izobraževanju dobimo podatek, koliko se je učenec že naučil in koliko še mu manjka, kar ugotovimo s sprotnim ali s končnim preverjanjem znanja. Na koncu e-izobraževanja naredimo evalvacijo, ki je dobrohotna, konstruktivna dejavnost in je normalna sestavina e-izobraževanja, namenjena predvsem razvoju. Posebna pozornost je namenjena metodologiji priprave e-učnega gradiva. Predstavljen je vodnik za vsakogar, ki razmišlja o e-izobraževanju in razvoju e-učnih gradiv. E-učna gradiva morajo biti vsebinsko integrirana ter usklajena z vsebinskimi in didaktičnimi usmeritvami učnega načrta. Prednost e-učnih gradiv je predvsem v pestrosti multimedijskih in interaktivnih elementov, ki omogočajo nazornejšo predstavo, večje razumevanje vsebin in konceptov ter povečujejo aktivno vlogo učenca pri pouku. Materiali so med uporabo obremenjeni z različnimi vrstami obremenitev, zato ne moremo uporabiti samo ene metode, da bi napovedali njihovo obnašanje. V diplomskem delu so predstavljeni natezni in upogibni preizkus ter preizkus trdote po Brinellu. Empirični del je osredotočen na izdelavo e-učnega gradiva.

Ključne besede

e-izobraževanje;e-učno gradivo;multimedija;tehnika;diplomska dela;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Maribor
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
Založnik: [D. Trstenjak]
UDK: 37.091.64:004:62(043.2)
COBISS: 19849736 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1325
Št. prenosov: 163
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Didactic development of e-learning material for mechanical tests
Sekundarni povzetek: E-learning is learning which is carried out by means of modern information and communication technologies. Educational content, communication between participants and mentors, and all other learning activities take an electronic form ("E-izobraževanje", 2012). E-learning serves not only schooling but also universal education, including all types of post-formal education after conclusion of formal education. With the introduction of e-learning, the traditional roles of a student, teacher, learning technology and a curriculum shuffle. The role of the teacher is to guide the learning process, in which the student takes an active role. E-learning has significantly more advantages than disadvantages, which encourages teachers to utilise it. It is important that e-learning offers information regarding how much the student has already learnt and what knowledge is still missing, which can be established through regular or final examinations. An evaluation at the end of the e-learning should be an accommodating, constructive activity and the normal component of e-learning, mainly aimed at development. Special attention is paid to the methodology of preparation of e-learning materials. Featured is a guide for anyone who is considering e-learning and development of e-learning materials. Substance of e-learning materials has to be integrated and they have to be aligned with content and didactic guidelines for a curriculum. The advantage of e-learning materials is mainly in the variety of multimedia and interactive elements, which allow more insightful perception, greater understanding of substance and concepts, and increase the active role of the student in the classroom. During their use, materials are burdened by different types of loads; consequently, more methods need to be used in order to predict their behaviour. This thesis presents the tension and bending tests and the Brinell hardness test. The empirical part focuses on preparation of e-learning materials.
Sekundarne ključne besede: e-learning;e-learning materials;multimedia;mechanical tests;tension test;bending test;Brinell hardness test.;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za naravoslovje in matematiko, Oddelek za tehniko
Strani: 96 f.
Ključne besede (UDK): social sciences;družbene vede;education;vzgoja in izobraževanje;šolstvo;pouk;organization of instruction;science and knowledge;organization;computer science;information;documentation;librarianship;institutions;publications;znanost in znanje;organizacije;informacije;dokumentacija;bibliotekarstvo;institucije;publikacije;prolegomena;fundamentals of knowledge and culture;propaedeutics;prolegomena;splošne osnove znanosti in kulture;computer science and technology;computing;data processing;računalniška znanost in tehnologija;računalništvo;obdelava podatkov;applied sciences;medicine;technology;uporabne znanosti;medicina;tehnika;engineering;technology in general;inženirstvo;tehnologija na splošno;
ID: 8762312
Priporočena dela:
, ni podatka o podnaslovu
, ni podatka o podnaslovu
, ni podatka o podnaslovu
, ni podatka o podnaslovu