diplomski projekt
Povzetek
Časopis kot medij predstavlja enega izmed najpomembnejših in najstarejših načinov posredovanja novic. Skozi različna obdobja se je vseskozi razvijal in prilagajal »modernim časom« ter s tem postal za marsikoga nepogrešljiv del vsakdanjika. Tudi nastop obdobja interneta je v podjetja časopisne založniške dejavnosti prinesel svežino, saj so le ta poskrbela za to, da lahko dandanes vsak dan prebiramo tudi spletni časopis. Za spletni časopis bi lahko rekli, da je to časopis, ki je pripravljen v elektronski obliki in je dostopen preko spleta. Za sodobne bralce časopisa je spletni časopisi zanimiv s tega vidika, da lahko do njega dostopajo kjerkoli in kadarkoli ter da je sama vsebina podprta z interaktivnimi in večpredstavnostnimi elementi. Zaradi vse večje popularnosti spletnih časopisov pri uporabnikih so slednji postali tudi zelo priljubljeni pri oglaševalcih. V spletnih časopisih je moč oglaševati z vsemi možnimi oblikami spletnega oglaševanja. V empiričnem delu tega diplomskega projekta je s pomočjo analize oglaševanja v spletnem časopisu Delo ta tematika tudi podrobneje predstavljena.
Ključne besede
oglaševanje;spletno oglaševanje;spletni časopis;internet;
Podatki
| Jezik: |
Slovenski jezik |
| Leto izida: |
2015 |
| Tipologija: |
2.11 - Diplomsko delo |
| Organizacija: |
UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta |
| Založnik: |
[D. Čerpnjak] |
| UDK: |
659.1:004.738.5 |
| COBISS: |
12095260
|
| Št. ogledov: |
776 |
| Št. prenosov: |
105 |
| Ocena: |
0 (0 glasov) |
| Metapodatki: |
|
Ostali podatki
| Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
| Sekundarni naslov: |
Advertising in online newspapers |
| Sekundarni povzetek: |
Die Zeitung als Medium kann man als eine der wichtigsten und ältesten Methoden der Übertragung von Nachrichten bezeichnen. Durch viele Jahrzehnte wurde die Zeitung immer wieder weiterentwickelt und wurde damit den modernen Zeiten immer wieder angepasst, somit wurde sie auch für viele ein unverzichtbarer Bestandteil des täglichen Lebens. Das Jahrzehnt des Internets hat sich auch auf die Zeitung ausgewirkt und zwar verdanken wir dem Internet, dass wir heute unsere Zeitung auch Online lesen können. Eine Online-Zeitung ist eine Zeitung die in einer elektronischen Form bereit steht und über das Internet zugänglich ist. Für die Leser ist die Online-Zeitung in dem Sinne interessant, weil sie ja neben dem Inhalt viele Interaktive und Multimedia Elemente besitzt. Die Online-Zeitung wurde mit der Zeit auch ein sehr beliebtes Werbekanal. In der Online-Zeitung kann man mit allen möglichen Formen der Online-Werbung werben. Im empirischen Teil der Arbeit ist durch die Analyse der Werbung in der Onlinezeitung Delo dieses Thema auch im Detail vorgestellt. |
| Sekundarne ključne besede: |
Online-Zeitung;Online-Werbung;Werbung in Zeitungen;Online-Zeitung Delo;Analyse; |
| URN: |
URN:SI:UM: |
| Vrsta dela (COBISS): |
Delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga |
| Komentar na gradivo: |
Univ. v Mariboru, Ekonomsko-poslovna fak. |
| Strani: |
III, 58 str., [3] str. pril. |
| ID: |
8773524 |