delo diplomskega seminarja
Povzetek
V prvem delu so predstavljene značilnosti globalnega trga mobilnih aplikacij, ki je ena najhitreje rastočih panog v svetovnem gospodarstvu. Predstavljeno je podjetje Prislikaj.si, kot mlado podjetje na področju razvoja mobilnih aplikacij in njihova storitev, ki je namenjena dolgoročnemu grajenju odnosov podjetij s svojimi strankami s pomočjo interaktivnih nagradnih iger.
V drugem delu diplomski seminar podrobneje predstavi mobilno aplikacijo Prislikaj.si in poslovni model, ki ga podjetje uporablja za poslovanje na slovenskem trgu. Podrobno je predstavljen poslovni proces podjetja, kritična tveganja in način trženja aplikacije Prislikaj.si.
V zadnjem delu diplomskega seminarja pa je predstavljen proces po katerem mora podjetje začrtati svojo strategijo nastopa na tuje trge. Opisani so različni kriteriji in proces izbire tujega trga ter omejitve, s katerimi se pri tem sooča podjetje Prislikaj.si.
Ključne besede
tuji trgi;mednarodni trg;mednarodno trženje;strategija trženja;tveganje;nagradne igre;mobilne aplikacije;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2015 |
Tipologija: |
2.11 - Diplomsko delo |
Organizacija: |
UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta |
Založnik: |
[Ž. Schmidt] |
UDK: |
339.5:004.4 |
COBISS: |
12159772
|
Št. ogledov: |
822 |
Št. prenosov: |
106 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni naslov: |
Marketing strategy of mobile application Prislikaj.si on international markets |
Sekundarni povzetek: |
The first section presents the characteristics of the global market for mobile applications as one of the fastest growing industries in the world economy. Company Prislikaj.si is presented as a young company in the development of mobile applications and services, designed to facilitate long term relationships with its corporate clients through interactive sweepstakes.
In the second part of the thesis there is a presentation of the mobile app Prislikaj.si and its business model used by the company operating in the Slovenian market. Detailed presentation of the company`s business processes, risks and marketing strategies are also presented.
The last part of the thesis presents a process by which the company must outline its strategy of entering foreign markets. It describes the different criteria and process of selection of foreign markets and the constraints under which it has been facing. |
Sekundarne ključne besede: |
mobile application;interactive sweepstakes;marketing;risk;foreign markets;marketing strategy; |
URN: |
URN:SI:UM: |
Vrsta dela (COBISS): |
Delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga |
Komentar na gradivo: |
Univ. v Mariboru, Ekonomsko-poslovna fak. |
Strani: |
iii, 31 str. |
ID: |
8889039 |