diplomsko delo
Povzetek
V času globalizacije in vse večjih družbenih razlik, v katerih živimo, si lahko podjetja zagotovijo razvoj in napredek zgolj z vlaganjem v nove, drugačne izdelke. Z vizijo, ustvariti izdelek z še ne videno funkcijo, ki bo uporabnikom izboljšala in olajšala vsakdan, smo se v timu, zbranem pri predmetu Razvoj izdelka, odločili razviti prenosno steklenico, ki nam bo na enostaven a učinkovit način hladila vsebino steklenice. V diplomski nalogi je predstavljen naš lasten doprinos pri poteku razvoja izdelka, dodatno pa so predstavljene vmesne stopnje ter pasti, ki se pojavljajo pri načrtovanju izdelka, ki se začne z golo idejo.
Ključne besede
razvoj izdelka;prenosna steklenica;projektni pristop;tehnični koncept izdelka;marketinški koncept izdelka;tritan;diplomske naloge;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2015 |
Tipologija: |
2.11 - Diplomsko delo |
Organizacija: |
UM FS - Fakulteta za strojništvo |
Založnik: |
[A. Auer] |
UDK: |
658.512.2(043.2) |
COBISS: |
19145750
|
Št. ogledov: |
970 |
Št. prenosov: |
50 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni naslov: |
The development of portable bottles with cooling option |
Sekundarni povzetek: |
In the age of globalization and growing social inequalities in which we live, companies can ensure development and progress only by investing in new and different products. With a vision to create a product with an unseen feature that will allow users to improve and facilitate everyday life, we gathered in a team in the course of Product Development. There we decided to develop transportable bottle that will in a simple, but effective way, cool the content of the bottle. The diploma thesis presents our own contribution in the course of product development. Additionally are presented intermediate stages and pitfalls that arise in the design of the product, which starts with the bare idea. |
Sekundarne ključne besede: |
product development;transportable bottle;project approach;the technical concept of the product;marketing concept of the product;Tritan; |
URN: |
URN:SI:UM: |
Vrsta dela (COBISS): |
Diplomsko delo/naloga |
Komentar na gradivo: |
Univ. v Mariboru, Fak. za strojništvo |
Strani: |
IX, 50 f., [10] f. pril. z načrti |
ID: |
8890007 |