Tatjana Devjak (Urednik), Milena Ivanuš-Grmek (Recenzent), Jurka Lepičnik-Vodopivec (Recenzent), Tomaž Petek (Lektor)

Povzetek

V monografiji so predstavljeni prispevki posveta z naslovom Partnerstvo Pedagoške fakultete Univerze v Ljubljani in vzgojno-izobraževalnih inštitucij 2015: vpliv družbenih sprememb na vzgojo in izobraževanje. Vsebinsko so zlasti izpostavljena vprašanja o razmerjih med družbo/kulturo in vzgojno-izobraževalnimi ustanovami ter o njihovih medsebojnih vplivih. V ta kontekst uvrščamo prispevke, ki predstavljajo poglede na otroštvo, vzgojo in izobraževanje v družbi, razmerja med starši, vzgojitelji in učitelji ter spremembe njihovih stališč, vrednotnih orientacij in praks. Zaradi družbenih sprememb se tudi na področju socializacije otrok in mladostnikov srečujemo s številnimi težko rešljivimi protislovji.

Ključne besede

kultura;vzgojno-izobraževalne ustanove;inkluzija;participacija;avtonomija;praktično pedagoško usposabljanje;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.01 - Znanstvena monografija
Organizacija: UL PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: Pedagoška fakulteta
UDK: 37.01(082)(0.034.2)
COBISS: 281019648 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISBN: 978-961-253-181-2
Št. ogledov: 2491
Št. prenosov: 201
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: education;society;teacher;parents;vzgoja in izobraževanje;družba;učitelj;starši;
Vrsta datoteke: application/pdf
Vrsta dela (COBISS): Zbornik
Strani: 443 str.
DOI: 978-961-253-181-2
ID: 8890238