diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija
Simona Rupar (Avtor), Borut Jereb (Mentor), Brigita Gajšek (Komentor)

Povzetek

Business Solutions d.o.o. je informacijsko podjetje, zato se zaveda, da je v svetu poslovanja vse bolj pomembno elektronsko poslovanje. Elektronsko dokumentni sistem omogoča lažje obvladovanje in upravljanje dokumentov. V podjetju še vedno vodijo ročno likvidacijo računov, ki je zaradi ročnih aktivnosti zamudno delo. Poleg neučinkovite porabe časa pa je njihovo arhiviranje nepregledno. Podjetje se je odločilo informatizirati likvidacijo prejetih računov že takoj ob vstopu računov v podjetje, torej v samem vložišču podjetja. Podrobno smo opisali proces ročne likvidacije računov v podjetju in s pomočjo kritične analize opredelili pomanjkljivosti. Predlagali smo informacijske rešitve in najprimernejšo rešitev, rešitev SharePoint, namestili in uvedli v poslovanje podjetja. Sledi opis poteka likvidacije računov po uvedbi in izračun stroškov projekta. Na koncu smo smiselnost uvedbe projekta podkrepili še z izračunom prihranka časa. Ugotovili smo, da podjetje po prenovi prihrani 1.563 ur na leto kar predstavlja približno 20.000 EUR na leto.

Ključne besede

poslovni procesi;informacijski sistemi;dokumentni sistemi;tok dokumentov;logistika;diplomske naloge;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FL - Fakulteta za logistiko
Založnik: [S. Rupar]
UDK: 005.4
COBISS: 512751421 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1033
Št. prenosov: 145
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Redesign of company document workflow
Sekundarni povzetek: Business Solutions d.o.o., is an information technology company, therefore they are aware of how important is doing business in an electronic way. Electronic document system helps document management and overview. They are still approving invoices manually and this is a very time consuming activity. Besides that, the documents are archived in a not efficient way. The company decided to renew invoice approval process from the first moment the document enters the company till archiving. We described in detail manual invoice approval process and with the help of critical analysis defined deficiencies. We proposed solutions to the problem and implemented the most appropriate one. Invoice approval process after the implementation is also described and the cost is calculated. To see the benefit of the project we added time saving calculation.
Sekundarne ključne besede: business processes;information systems;document systems;document workflow;logistics;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za logistiko
Strani: III, 68 f.
ID: 9057125
Priporočena dela:
, diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija
, diplomsko delo visokošolskega strokovnega študijskega programa
, zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
, diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija