Mojca Peček (Avtor), Ivan Čuk (Avtor), Irena Lesar (Avtor)

Povzetek

Prepoznane lastnosti kot dejavnik učnega uspeha različnih skupin učencev

Ključne besede

učenci s posebnimi potrebami;inkluzija;Romi;priseljenci;učni uspeh;revščina;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija: UL PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: Zveza društev pedagoških delavcev Slovenije
UDK: 376.7
COBISS: 9917513 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 0038-0474
Matična publikacija: Sodobna pedagogika
Št. ogledov: 752
Št. prenosov: 138
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Perceived traits as a factor of academic achievement in different groups of pupils
Sekundarne ključne besede: pupil;remedial instruction sciences;primary school;učenec;specialna pedagogika;osnovna šola;
URN: URN:NBN:SI
Vrsta dela (COBISS): Delo ni kategorizirano
Strani: str. 70-86, 52-69
Letnik: ǂLetn. ǂ64 = 130
Zvezek: ǂšt. ǂ4
Čas izdaje: dec. 2013
ID: 9094426