Karmen Kolnik (Avtor)

Povzetek

V prispevku je analiziran kvalitativni in kvantitativni razvoj študija geografije v Mariboru, z vidika izobraževalnih in raziskovalnih dosežkov študentov in profesorjev, od prvih začetkov sredi 20. stoletja do danes. Napredek je opazen tako v povečevanju števila in vrst izobraževalnih programov, kot tudi z vidika števila njihovih izvajalcev, predvsem pa povečevanja števila študentov, raziskovalnih projektov, kadrovske krepitve in seveda same odmevnosti doseženih rezultatov pedagoškega in raziskovalnega dela.

Ključne besede

geografija;študij;Maribor;ne zaključna dela;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.02 - Pregledni znanstveni članek
Organizacija: UM FF - Filozofska fakulteta
UDK: 372:91(497.4 Maribor)(091)
COBISS: 15083016 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 1854-665X
Matična publikacija: Revija za geografijo
Št. ogledov: 1304
Št. prenosov: 90
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Geography studies in Maribor
Sekundarni povzetek: The article presents the analysis of the quantitative and qualitative development of geography studies in Maribor. We have analysed the educational achievements and achievements in researches of students and professors from the first beginnings in the middle of the previous century untill today. The determined progress is noticeable in the growing number and variety of educational programmes ( from higher educational degree to university) as well as it is noticeable from the growing number of its performers, research programmes, skilled educational teams and of course, from the wide response of the achieved results itself.
Sekundarne ključne besede: geography;studies;Maribor;Univerza v Mariboru;Geografija;Učenje in poučevanje;Izobraževalni programi;
URN: URN:NBN:SI
Vrsta dela (COBISS): Članek v reviji
Strani: str. 115-131
Letnik: 1
Zvezek: ǂšt. ǂ1
Čas izdaje: 2006
ID: 9098098