Mojca Jarc (Avtor), Vida Zorko (Avtor)

Povzetek

Pospešena internacionalizacija trga dela in študija postavlja pred diplomante Fakultete za družbene vede vse večje zahteve po tujejezikovnih kompetencah. Namen prispevka je predstaviti kronološki pregled razvoja potreb po znanju tujih strokovnih jezikov (TSJ) in presek stanja na področju raziskovanja in poučevanja TSJ tako v tujini kot v domačem okolju, s posebnim poudarkom na razvoju in stanju na Fakulteti za družbene vede. Avtorici ugotavljata, da sta poučevanje in raziskovanje TSJ v slovenskih okvirih močno vpeti v svetovne tokove, kažeta pa tudi nekatere samosvoje poudarke. Avtorici analizirata organizacijski in vsebinski razvoj poučevanja TSJ na Fakulteti za družbene vede in opozorita na strateško vlogo učitelja TSJ kot povezovalca deležnikov in različnih disciplin.

Ključne besede

učenje in poučevanje tujih jezikov;visokošolsko izobraževanje;didaktika;organizacija;Visoko šolstvo;Tuji jeziki;Strokovni jezik;Pouk;Diplomanti (Univerze in visoke šole);

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija: UL FDV - Fakulteta za družbene vede
UDK: 378.091.3:81'243
COBISS: 31984477 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 0040-3598
Matična publikacija: Teorija in praksa
Št. ogledov: 406
Št. prenosov: 40
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni povzetek: The internationalisation of the labour market and study poses a challenge to graduates of the Faculty of Social Sciences in terms of their competence in foreign languages. The paper gives a chronological review of developments in the research and teaching of languages for specific purposes (LSP) worldwide and in Slovenia. The authors argue that Slovenian LSP teaching and research reflect preoccupations with certain specific areas while remaining deeply integrated into the global trends. Further analysis of the context relevant to the Faculty of Social Sciences points to the strategic role of the LSP teacher at the crossroads between stakeholders and disciplines.
Sekundarne ključne besede: Higher education;Foreign languages;Technical language;Teaching;College graduates;
URN: URN:NBN:SI
Vrsta dela (COBISS): Delo ni kategorizirano
Strani: str. 412-442, 459
Letnik: ǂLetn. ǂ50
Zvezek: ǂšt. ǂ2
Čas izdaje: mar.-apr. 2013
ID: 9100901