Mareike Burmeister (Avtor), Ingo Eilks (Avtor)

Povzetek

Using participatory action research to develop a course module on education for sustainable development in pre-service chemistry teacher education

Ključne besede

akcijsko raziskovanje;education;Nemčija;študenti;teacher;trajnostni razvoj;učitelj;učni moduli;visoko šolstvo;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija: UL PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: Pedagoška fakulteta Univerze
UDK: 378:502.131.1
COBISS: 9590857 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 1855-9719
Matična publikacija: CEPS journal
Št. ogledov: 824
Št. prenosov: 194
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Slovenski jezik
Sekundarni naslov: Uporaba akcijskega raziskovanja z udeležbo pri razvoju učnega modula za izobraževanje za trajnostni razvoj pri bodočih učiteljih kemije
Sekundarne ključne besede: visoko šolstvo;študenti;trajnostni razvoj;učni moduli;akcijsko raziskovanje;Nemčija;education;teacher;učitelj;
URN: URN:NBN:SI
Vrsta dela (COBISS): Delo ni kategorizirano
Strani: str. 59-78
Letnik: ǂVol. ǂ3
Zvezek: ǂno. ǂ1
Čas izdaje: 2013
ID: 9101263