diplomsko delo
Nina Hanžel (Avtor), Samo Fošnarič (Mentor), Martina Rajšp (Komentor)

Povzetek

Diplomsko delo Spoznavanje Cerkvenjaka skozi izkustveno učenje v 3. razredu je sestavljeno iz treh med seboj povezanih celot - teoretične, praktične in empirične. V teoretičnem delu podrobneje predstavljamo projektno učno delo, njegove tipe in etape, izkustveno učenje od začetka do danes ter analizo učnega načrta Spoznavanje okolja (2011) v zvezi z raziskovalnim problemom. Ker je diplomsko delo vezano na poznavanje Cerkvenjaka, slednjega v teoretičnem delu predstavljamo skozi šest področij: šolstvo, gospodarstvo, cerkev svetega Antona, zgodovino kraja, kmetijske panoge in samega kraja Cerkvenjak. V praktičnem delu smo nanizali podrobno učno pripravo, potek dela in evalvacijo učnega sprehoda po domačem kraju. V empiričnem delu so predstavljeni rezultati odgovorov anketiranih učencev, ki so bili vključeni v praktični del naloge, o domačem kraju pred in po učnem sprehodu. Ugotavljamo, da je znanje učencev po učnem sprehodu o domačem kraju mnogo boljše.

Ključne besede

diplomska dela;projektno učno delo;izkustveno učenje;spoznavanje okolja;tretji razred;moj domači kraj;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: [N. Hanžel]
UDK: 37.091.2/.3:908(497.4Cerkvenjak)(043.2)
COBISS: 22164232 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1008
Št. prenosov: 176
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: GETTING TO KNOW CERKVENJAK THROUGH EXPERIMENTAL LEARNING IN THE 3RD GRADE
Sekundarni povzetek: The thesis Getting to know Cerkvenjak through experiential learning in the third grade is composed of three interconnected wholes - theoretical, practical and empirical. In the theoretical part, we present in detail the project work, its types and stages, experiential learning from its beginnings until today, and an analysis of the curriculum dealing with learning about the environment (2011) in relation to the research problem. Since the thesis is linked to the knowledge of Cerkvenjak, the latter is presented in the theoretical part through six areas: education, economy, the Church of St. Anthony, history of the place, agricultural branches, Cerkvenjak. In the practical part, we formed a detailed teaching preparation, workflow and evaluation of an educational walk in the hometown. The empirical part presents results of the survey where pupils involved in the practical part of the task answered questions about their hometown before and after the educational path. We establish that after the educational path, the pupils' knowledge about their home town is much better.
Sekundarne ključne besede: theses;project-based learning;experiential learning;learning about the environment;third grade;my home town;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Pedagoška fak., Oddelek za razredni pouk
Strani: 73 f.
ID: 9130403
Priporočena dela:
, izkustvene dejavnosti za predšolske otroke
, študija primera v 3. razredu pri pouku spoznavanja okolja