diplomsko delo univerzitetnega študija Organizacijska informatika

Povzetek

V delovnem procesu priprave osnutkov dovoljenj za izredni prevoz se srečujemo s številnimi opravili, ki so med seboj povezana. Zaradi tega prihaja do nepotrebnega podvajanja dela in večkratnega vnašanja istih podatkov. Poleg nepotrebnega dela pa večkratno vnašanje povečuje tudi verjetnost, da v procesu pride do napake, njeno odpravljanje pa privede do dodatne delovne obremenitve zaposlenih. Z načrtovano aplikacijo se skrajša delovni proces izdelave osnutkov dovoljenj, zmanjša obremenitev zaposlenih in zmanjša število napak, ki se v delovnem procesu zgodijo. Razvita aplikacija ponuja nove rešitve, namenjene nadzornim organom, in večjo sledljivost nad izvajanjem prevozov. Kot dodana vrednost je tudi strankam v postopku ponujena večja možnost pregleda nad oddanimi vlogami in poenostavljeno izpolnjevanje vlog. Rezultat naloge je nova spletna aplikacija, ki je namenjena zaposlenim pri pripravi osnutkov dovoljenj za izredne prevoze, strankam v postopku za oddajanje vlog in nadzornim organom za lažje izvajanje nadzora.

Ključne besede

spletna aplikacija;avtomatizacija;izredni prevozi;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Založnik: [B. Paušer]
UDK: 004.5
COBISS: 7574547 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 712
Št. prenosov: 66
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: REEINGINEERING OF PERMITS PREPARATION FOR OVERSIZED AND OVERWEIGHT TRANSPORTS
Sekundarni povzetek: In the working process of drafting permits for exceptional transport we are faced with various tasks, which are connected to each other. This leads to unnecessary duplication of work and multiple inputs of the same data. In addition to labor, and multiple input increases the likelihood that the process error occurs, its elimination could lead to additional workload of employees. The planned application shortens working process of making draft permits, reducing the burden on employees and the number of errors that occur in the work process. The developed application offers new solutions designed to supervisory authorities and greater traceability. As an added value, also transport companies are offered greater possibility of a review of submitted applications and simplified filing of applications. Result is a new web application that is intended for employees in the preparation of draft permits for exceptional transport, to clients and supervisory authorities.
Sekundarne ključne besede: web application;automatization;exceptional transport;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za organizacijske vede
Strani: 52 f., [4] f. pril.
ID: 9130715
Priporočena dela:
, diplomsko delo univerzitetnega študija Organizacijska informatika
, diplomsko delo univerzitetnega študijskega programa
, diplomsko delo visokošolskega študijskega programa
, diplomsko delo visokošolskega strokovnega programa