diplomsko delo
Peter Jan (Avtor), Damjan Zazula (Mentor), Amor Chowdhury (Komentor), Boris Cigale (Komentor)

Povzetek

V zadnjih dveh desetletjih so zvestobni programi postali izjemno priljubljeni, tako da so dandanes vseprisotni. Predstavljajo enega od ključnih pristopov k upravljanju odnosov s strankami v podjetjih. Obstaja veliko različnih tipov in implementacij programov zvestobe, vsem pa je skupno, da želijo ustvariti dolgoročne in dobičkonosne odnose s strankami. Diplomsko delo opisuje transakcijski sistem Margento, ki se od podobnih rešitev razlikuje po razširljivosti in uporabljeni tehnologiji. Njegova prednost je, da kot identifikacijsko sredstvo uporablja mobilni telefon, sistem pa tudi omogoča, da smo z eno številko mobilnega telefona hkrati člani večih različic bonusnih programov. Glavni cilj diplomskega dela je bil posvečen nadgradnji sistema Margento z bonusnim programom Renegate. Zasnovali in izdelali smo aplikacijo, ki teče v računalniški gruči, kar zagotavlja večjo zanesljivost in hitrejše odzivne čase. Uporabili smo standardna programska orodja, kot so Microsoftov operacijski sistem, strežnik SQL s podatkovno bazo in programski jezik C++. Statistični pregled delovanja tega sistema v produkciji pri eni od strank v letu 2015 kaže, da je pritegnil več sto tisoč uporabnikov in da se tudi ob največjih obremenitvah transakcije izvedejo prej kot v eni sekundi.

Ključne besede

bonusni program;Renegate;program zvestobe;Margento;diplomske naloge;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Založnik: P. Jan
UDK: 004.4'24(043.2)
COBISS: 19488278 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 948
Št. prenosov: 77
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: RENEGATE LOYALTY PROGRAM
Sekundarni povzetek: In last two decades bonus loyalty programs became very popular and are now present world-wide. They present one of the key approaches to manage customer relation to companies. There are many types and implementations of loyalty programs that have a common goal to achieve long-term and profitable relations to their clients. This diploma thesis describes transaction system Margento, which differs from others with its scalability and technology. It advantageously uses a mobile telephone as identification tool which can support various bonus programs at same time. The main focus of the thesis is an upgrade of the Margento system with loyatly program Renegate. We designed and created application that runs in a cluster for bigger reliability and faster response time. Standard program tools, such as Microsoft operating system, SQL server with database and programming language C++ were used. Statistical analysis of this system on one client in 2015 shows it attracted hundreds of thousand users and even in times of highest load transactions were processed in less than a second.
Sekundarne ključne besede: bonus lojalty program;Renegate;loyalty program;Margento;skin colour;algorithm Viola-Jones;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za elektrotehniko, računalništvo in informatiko, Računalništvo in informatika
Strani: X, 67 f.
ID: 9131021
Priporočena dela:
, diplomsko delo
, analiziranje in oblikovanje lojalnostnega programa (nalepke)
, delo diplomskega projekta