Katarina Susman (Avtor), Maja Pečar (Avtor)

Povzetek

V prispevku opisujemo nekaj aktivnosti za delo v razredu na temo svetlobe in barv. Predstavljeni so namigi za aktivnosti, ki jih lahko učenci v obliki aktivnega pouka, ob vodenju/usmerjanju učitelja izvedejo pri pouku v okviru naravoslovnih tematik ali ob dnevu dejavnosti. Aktivnosti so primerne tako za učence prvih dveh triletij, kot za učence tretjega triletja, pri čemer učitelji posamezne dejavnosti prilagajajo sposobnostim učencev.

Ključne besede

naravoslovni pouk;naravoslovje;učne metode;svetloba;barve;razredni pouk;osnovne šole;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.04 - Strokovni članek
Organizacija: UL PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
UDK: 37.091.3:5
COBISS: 10948425 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 1318-9670
Št. ogledov: 1614
Št. prenosov: 350
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: teaching;science education;pouk;naravoslovna vzgoja in izobraževanje;
Vrsta datoteke: application/pdf
Vrsta dela (COBISS): Članek v reviji
Strani: str. 28-31
Letnik: ǂLetn. ǂ20
Zvezek: ǂšt. ǂ2
Čas izdaje: zima 2016
ID: 9132780