diplomsko delo
Mojca Galič (Avtor), Matjaž Iršič (Mentor)

Povzetek

Zaradi spremenjenega, razširjenega načina razmišljanja ljudi, predvsem podjetnikov,DOP danes vse bolj pridobiva na veljavi. Pravilen odnos do različnih skupin deležnikov je ključ do ugleda podjetja.

Ključne besede

družbena odgovornost;marketing;ugled podjetja;deležniki;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Založnik: [M. Galič]
UDK: 005.35:339.138(043.2)
COBISS: 12302364 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 729
Št. prenosov: 122
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: ǂThe ǂconnection between corporate social responsibility and marketing in enterprise Perutnina Ptuj d.d.
Sekundarni povzetek: Because of changed, extended way of people's, mainly businessman's way of thinking, CSR gets more and more attention. The right relation to the different stakeholder groups is the key to company's reputation.
Sekundarne ključne besede: social responsible company;stakeholders;marketing;Perutnina Ptuj;company's reputation;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Ekonomsko-poslovna fak.
Strani: III, 45 str.
ID: 9133245