magistrsko delo
Povzetek
Upravljanje s terjatvami je pomemben proces v vsakem podjetju, saj vpliva na likvidnost podjetja. Proces upravljanja s terjatvami je v vsakem podjetju zastavljen nekoliko drugače in je odvisen od značilnosti podjetja in okolja, v katerem to podjetje posluje. Zagotavljanje poplačila terjatev je zmeraj veljalo za občutljivo opravilo, pri katerem so potrebna posebna znanja za doseganje želenih rezultatov.
V nalogi sem osvetlila postopek upravljanja s terjatvami v dveh podjetjih, ki poslujeta v enakem poslovnem okolju, vendar imata različen pristop k reševanju problema. Predstavljeni so finančni učinki postopkov upravljanja s terjatvami in njihove posledice na likvidnost obeh podjetij.
Problem upravljanja s terjatvami vpliva na več področij poslovanja v podjetju, saj ima vpliv na odnose s kupci, posledično tudi na odnose z dobavitelji in druga področja poslovanja. Posledice postopka upravljanja s terjatvami so težje merljive kot učinki, ki jih ima na finančno sliko v podjetju.
Ključne besede
terjatve;izterjava;izvršba;likvidnost;plačilna nedisciplina;plačilna sposobnost;poslovno komuniciranje;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2016 |
Tipologija: |
2.09 - Magistrsko delo |
Organizacija: |
UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta |
Založnik: |
[M. Ranca] |
UDK: |
339.72(043.2) |
COBISS: |
12420124
|
Št. ogledov: |
1017 |
Št. prenosov: |
155 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni naslov: |
Comparison of management procedures with claims in the domestic and international company |
Sekundarni povzetek: |
Management of claims operation is an important process in every company due to its influence on liquidity. Management of claims operations is differnet in every company and depends on characteristics of business environment in which that company operates. Ensuring of debt recovery has always been considered a very delicate task which requires special knowledgement for acheaving desired results.
In the research a debt recovery process is compared in two companies that operate in the same bussiness environment, but have different aproach to solving the problem. Financial effects and the consequences of these processes on liquidity are shown for both comapanies.
The problem of claims management opreation effects not only financial area, but several other business areas of a company. It has an impact on the relations with customers, consequently relations with suppliers and many other areas of which the effects are more difficult to measure. |
Sekundarne ključne besede: |
claims;debt recovery;payments;solvecy;court execution;credit rating;communication;cash laibilities;payables;payment discipline;liquidity; |
URN: |
URN:SI:UM: |
Vrsta dela (COBISS): |
Magistrsko delo |
Komentar na gradivo: |
Univ. v Mariboru, Ekonomsko-poslovna fak. |
Strani: |
IV, 71 str. |
ID: |
9134011 |