diplomsko delo
Tadej Gombač (Avtor), Sonja Sibila Lebe (Mentor)

Povzetek

Šmartinsko jezero ima potencial za razvoj turizma na svojem območju z ožjim zaledjem in prikaz le-tega je bil namen te diplomske naloge. Razvojno programski načrt turističnega območja Šmartinskega jezera z zaledjem, izdelan leta 2005 na zahtevo Zavoda Celeia, lepo prikazuje vse potenciale in predvideva njihov nastanek in razvoj. S pomočjo izvedene ankete smo opravili segmentacijo obiskovalcev jezera in jih razdelili v smiselne segmente, od katerih je najbolj prevladujoč segment družin lokalnega prebivalstva. Nadalje smo opredelili najbolj priljubljene turistične storitve, ki jih obiskovalci jezera pričakujejo ob njihovem obisku in ugotovili, da sta to neokrnjena narava in urejene sprehajalne poti. Obiskovalcem najpomembnejši viri informacij o jezeru predstavljajo dobre izkušnje prijateljev in informacije na svetovnem spletu. Jezero obiskujejo osebe vseh starostnih skupin, med katerimi je najštevilčnejša starostna skupina od 30 do 44 let. Pri primerjavi jezera z Velenjskim in Schwarzlsee jezerom smo ugotovili, da sta obe navedeni jezeri bolj razviti in obiskovalcem ponujata bistveno več, kot ponuja Šmartinsko jezero. Kljub dejstvom boljše razvitosti ostalih dveh jezer se nam investicije v Šmartinsko jezero zdijo več kot smiselne, saj smo prepričani, da bodo le te pripomogle k večji pestrosti ponudbe jezera in okolice ter s tem privabile večje število obiskovalcev.

Ključne besede

turizem;turistične destinacije;storitve;jezera;marketing;segmentacija;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Založnik: [T. Gombač]
UDK: 338.48-44(285.2)(043.2)
COBISS: 12516124 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1815
Št. prenosov: 183
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Tourism services marketing at Šmartinsko Lake
Sekundarni povzetek: The Šmartinsko lake holds the potential for the development of tourism in the area and the narrower surroundings, and the purpose of this diploma thesis was to demonstrate this potential. The development programme for the tourist area of Lake Šmartinsko and its surroundings, which was prepared in 2005 at the request of the Celeia Institute. It shows all the potentials and predicts their occurrence and development. A questionnaire was used to prepare a segmentation of visitors to the lake and to divide them into sensible groups, with the prevailing segment being that of local families. We further defined the most popular tourism services that the lake visitors expect upon visiting. We found out that these were unspoilt nature and walking trails. Visitors find the most important sources of information on the lake to be the good experience of their friends (word of mouth) and online information. The lake is visited by people from all age groups, with the 30 to 44 age group prevailing. A comparison of the Šmartinsko lake with the Lake Velenje and the Schwarzlsee has shown that these two lakes are more developed and offer visitors much more than the Šmartinsko Lake. Despite these two lakes being more developed, we find that investments into the Šmartinsko Lake area are more than sensible, since we are convinced that they will contribute to the diversity of the offer of the lake and its surroundings, and help attract larger numbers of visitors.
Sekundarne ključne besede: Šmartinsko Lake;Velenje Lake;Schwarzlsee;tourism destination;segmentation;tourism destination marketing;lake tourism.;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Ekonomsko-poslovna fak.
Strani: II, 32 str., 3 str. pril.
ID: 9134704