diplomsko delo
Nina Domjan (Avtor), Alenka Lipovec (Mentor), Darja Antolin (Komentor)

Povzetek

V teoretičnem delu diplomskega dela najprej predstavljamo področje vključevanja staršev v izobraževanje otrok in navajamo izsledke nekaterih predhodnih raziskav s tega področja. Nadalje se v teoretičnem delu osredotočamo na matematične aktivnosti, ki jih starši lahko izvajajo s svojimi otroki. V diplomskem delu tako predstavimo in podrobno opišemo cel nabor matematičnih aktivnosti za starše in otroke z različnih matematičnih področij. V empiričnem delu diplomske naloge pa predstavljamo rezultate raziskave, katere namen je bil ugotoviti, kako se starši osnovnošolcev vključujejo v izobraževanje svojih otrok na področju matematike, kako jim pomagajo, kakšne aktivnosti izvajajo z njimi ter s čim vse si pomagajo pri izvajanju teh aktivnosti. Raziskavo smo izvedli ob uporabi anketnega vprašalnika, v raziskavi pa so sodelovali 204 starši učencev 1., 2. in 3. razreda osnovne šole. Podatke smo statistično obdelali, pri čemer so nas pri vključevanju staršev na področju matematike zanimale tudi razlike v odgovorih staršev glede na njihov odnos do matematike, glede na izobrazbo staršev ter glede na razred, katerega obiskuje njihov otrok.

Ključne besede

diplomska dela;vključevanje staršev;starši;razredna stopnja;pouk matematike;matematične aktivnosti;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: [N. Domjan]
UDK: 37.091.31:51(043.2)
COBISS: 22214920 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 963
Št. prenosov: 70
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: PARENTAL INVOLVEMENT IN CHILDREN'S MATHEMATICS EDUCATION
Sekundarni povzetek: In the theoretical part of thesis we have introduced parental involvement in children education and presented findings of some previous studies that were focused on above mentioned topic. Furthermore in the theoretical part we introduced and precisely described a collection of mathematics activities for parents and children from the different areaa of mathematics. In empirical part we have introduced the results of the research whose purpose was to find out how parental involvement of parents of primary school children in their mathematics education, what kind of activities do they do with them and what do they use when dealing with these activities. The research has been conducted using the survey qustionnaire. Total of 204 parents of the 1st, 2nd and 3rd grade of primary school participated in this research. The data were statistically analysed and we have been interested in parental involvement regarding parents' attitude toward mathematics and the grade that their child attends.
Sekundarne ključne besede: theses;parental involvement;parents;primary education;mathematics education;mathematics activities;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Pedagoška fak., Oddelek za razredni pouk
Strani: 79 f.
ID: 9136271