diplomsko delo
Povzetek
V teoretičnem delu diplomskega dela najprej predstavljamo področje vključevanja staršev v izobraževanje otrok in navajamo izsledke nekaterih predhodnih raziskav s tega področja. Nadalje se v teoretičnem delu osredotočamo na matematične aktivnosti, ki jih starši lahko izvajajo s svojimi otroki. V diplomskem delu tako predstavimo in podrobno opišemo cel nabor matematičnih aktivnosti za starše in otroke z različnih matematičnih področij. V empiričnem delu diplomske naloge pa predstavljamo rezultate raziskave, katere namen je bil ugotoviti, kako se starši osnovnošolcev vključujejo v izobraževanje svojih otrok na področju matematike, kako jim pomagajo, kakšne aktivnosti izvajajo z njimi ter s čim vse si pomagajo pri izvajanju teh aktivnosti. Raziskavo smo izvedli ob uporabi anketnega vprašalnika, v raziskavi pa so sodelovali 204 starši učencev 1., 2. in 3. razreda osnovne šole. Podatke smo statistično obdelali, pri čemer so nas pri vključevanju staršev na področju matematike zanimale tudi razlike v odgovorih staršev glede na njihov odnos do matematike, glede na izobrazbo staršev ter glede na razred, katerega obiskuje njihov otrok.
Ključne besede
diplomska dela;vključevanje staršev;starši;razredna stopnja;pouk matematike;matematične aktivnosti;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2016 |
Tipologija: |
2.11 - Diplomsko delo |
Organizacija: |
UM PEF - Pedagoška fakulteta |
Založnik: |
[N. Domjan] |
UDK: |
37.091.31:51(043.2) |
COBISS: |
22214920
|
Št. ogledov: |
963 |
Št. prenosov: |
70 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni naslov: |
PARENTAL INVOLVEMENT IN CHILDREN'S MATHEMATICS EDUCATION |
Sekundarni povzetek: |
In the theoretical part of thesis we have introduced parental involvement in children education and presented findings of some previous studies that were focused on above mentioned topic. Furthermore in the theoretical part we introduced and precisely described a collection of mathematics activities for parents and children from the different areaa of mathematics. In empirical part we have introduced the results of the research whose purpose was to find out how parental involvement of parents of primary school children in their mathematics education, what kind of activities do they do with them and what do they use when dealing with these activities. The research has been conducted using the survey qustionnaire. Total of 204 parents of the 1st, 2nd and 3rd grade of primary school participated in this research. The data were statistically analysed and we have been interested in parental involvement regarding parents' attitude toward mathematics and the grade that their child attends. |
Sekundarne ključne besede: |
theses;parental involvement;parents;primary education;mathematics education;mathematics activities; |
URN: |
URN:SI:UM: |
Vrsta dela (COBISS): |
Diplomsko delo |
Komentar na gradivo: |
Univ. v Mariboru, Pedagoška fak., Oddelek za razredni pouk |
Strani: |
79 f. |
ID: |
9136271 |