magistrsko delo Kadrovski management, Splošni kadrovski management

Povzetek

Magistrska naloga z naslovom Načrtovanje in uporaba aktivnosti Lekcija v okolju Moodle najprej podrobno prouči delovanje modula Lekcija, ki je integrirana dejavnost v Moodlu že od leta 2004 dalje. Raziskava opozori na številne pomanjkljivosti slovenskega jezikovnega paketa. Predlagane izboljšave niso le jezikovni popravki, temveč upoštevajo tudi številne druge kriterije, ki so za uporabnika bistveni. Naloga predstavi nekaj modelov uporabe modula Lekcija, s čimer zapolni vrzel v dosedanji literaturi, saj tovrstnih informacij ne najdemo nikjer, niti v bogati Moodlovi dokumentaciji. Raziskava se preliminarno dotakne tudi korelacije med učnimi tipi in izbiro učne poti, kar lahko izvedemo prav z uporabo modula Lekcija. Podatki namreč kažejo, da se deleži posameznih učnih tipov in deleži posameznih učnih poti dokaj dobro prekrivajo. Glede na razširjenost Moodla v Sloveniji predstavlja naloga pomemben prispevek na tem področju.

Ključne besede

e-izobraževaje;Moodle;modul Lekcija;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UM FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Založnik: [I. Petrovčič]
UDK: 004.42
COBISS: 7601427 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1145
Št. prenosov: 187
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Planning and Implementation of Lesson Modules in Moodle
Sekundarni povzetek: This Master's thesis, entitled Planning and Implementation of Lesson Modules in Moodle, thoroughly discusses the principles of Lesson, which has been an integrated module in Moodle since 2004. The study points out numerous flaws in the Slovenian language pack and proposes various improvements. The proposed changes are not only linguistic corrections of Slovenian text, but also take into account several other criteria that are relevant to the Slovenian Moodle community. The thesis presents a few Lesson structure diagrams that might serve as a valuable idea of Lesson implementation, thereby filling in a gap in the available resources on Moodle. The study slightly touches on the correlation between students' learning types and their individual selection of learning paths. The Lesson module in Moodle facilitates the adaption of study materials to the different learning types. Analyzed data confirms a clear correlation between specific learning types and actual learning pathways. Since Moodle is widely used in Slovenia, this study constitutes an important contribution in the scope of eLearning.
Sekundarne ključne besede: eLearning;Moodle;Lesson modules;learning styles;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za organizacijske vede
Strani: 89 f.
ID: 9136747
Priporočena dela:
, magistrsko delo Kadrovski management, Splošni kadrovski management
, diplomsko delo visokošolskega strokovnega študijskega programa I. stopnje
, diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija, smer Organizacija in management kadrovskih in izobraževalnih procesov
, diplomska naloga
, delo diplomskega seminarja