diplomsko delo
Barbara Kos (Avtor), Duško Uršič (Mentor)

Povzetek

Ptujska klet, blagovna znamka, novi izdelki, motiviranost, komuniciranje, organiziranje, dobri rezultati, vinogradništvo, vinarstvo,potrošnik

Ključne besede

trženje;vinogradništvo;vinarstvo;organiziranje;strategija;motiviranost;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Založnik: [B. Kos]
UDK: 005.7:634.8(043.2)
COBISS: 12432156 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 637
Št. prenosov: 46
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Organization of viticulture and winemaking in Styria and motivation
Sekundarni povzetek: Ptujska klet, new brand Pullus, new products, motivation,communication,organization, good results, winemaking, viticulture, consumers
Sekundarne ključne besede: Ptujska klet;wine;consumers;dry wine;new products;agricultural branch;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Ekonomsko-poslovna fak.
Strani: II, 28 f.
ID: 9139969