diplomsko delo
Povzetek
Ptujska klet, blagovna znamka, novi izdelki, motiviranost, komuniciranje, organiziranje, dobri rezultati, vinogradništvo, vinarstvo,potrošnik
Ključne besede
trženje;vinogradništvo;vinarstvo;organiziranje;strategija;motiviranost;
Podatki
| Jezik: |
Slovenski jezik |
| Leto izida: |
2016 |
| Tipologija: |
2.11 - Diplomsko delo |
| Organizacija: |
UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta |
| Založnik: |
[B. Kos] |
| UDK: |
005.7:634.8(043.2) |
| COBISS: |
12432156
|
| Št. ogledov: |
637 |
| Št. prenosov: |
46 |
| Ocena: |
0 (0 glasov) |
| Metapodatki: |
|
Ostali podatki
| Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
| Sekundarni naslov: |
Organization of viticulture and winemaking in Styria and motivation |
| Sekundarni povzetek: |
Ptujska klet, new brand Pullus, new products, motivation,communication,organization, good results, winemaking, viticulture, consumers |
| Sekundarne ključne besede: |
Ptujska klet;wine;consumers;dry wine;new products;agricultural branch; |
| URN: |
URN:SI:UM: |
| Vrsta dela (COBISS): |
Diplomsko delo |
| Komentar na gradivo: |
Univ. v Mariboru, Ekonomsko-poslovna fak. |
| Strani: |
II, 28 f. |
| ID: |
9139969 |