diplomska naloga

Povzetek

Glede na izkušnje, da v vrtcih redkokdaj otrokom beremo Kosovelove otroške pesmi, smo se odločili raziskati, kako se otroci nanje odzivajo. V ta namen smo skupini dvajsetih otrok v vrtcu prebrali petnajst pesmi iz pesniške zbirke Medvedki sladkosnedki. Otroci so bili stari 4,5 – 6 let in večina med njimi Kosovelovih otroških pesmi prej ni poznala. Z uporabo deskriptivne metode opazovanja smo ugotovili, da so bile otrokom Kosovelove pesmi všeč in da so bili zelo motivirani za dodatne aktivnosti. Sestavili so nove pesmi, pokazali so se v vlogi ilustratorjev in uprizarjali dogajanje v pesmi.

Ključne besede

Srečko Kosovel;Jelka Reichman;pesniški jezik;aktivnosti otrok;otroške pesmi;predšolsko obdobje;interpretacija;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: [M. Brvar Zupančič]
UDK: 373.2.016:82-1(043.2)
COBISS: 10984265 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1099
Št. prenosov: 255
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Reading Kosovel's poetry in the pre-school period
Sekundarni povzetek: Since the children's poems written by Srečko Kosovel are rarely read in our kindergartens we have decided to research how children respond to his poetry. For this purpose 15 poems from the collection of poems Medvedki sladkosnedki were read to the group of 20 children in the kindergarten. They were 4,5 – 6 years old and most of them had not known any Kosovel's poetry before. By using the descriptive method of observation we found out that the children liked the poems and were highly motivated for interpreting the poems in various ways, by forming new poems, by painting and drawing and by acting.
Sekundarne ključne besede: pre-school child;poetry;predšolski otrok;poezija;
Vrsta datoteke: application/pdf
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Pedagoška fak., Predšolska vzgoja
Strani: VIII, 58 str.
ID: 9140679